MadisonMemuatkan mesin tipping hidraulikApa masalah di pasaran industri

masa pelepasan:2023-07-12 23:35:25 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:282

Petua teras:Madison,b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

MadisonSama ada ada pemandu atau tidak, operasi lif selesai oleh pemandu dedikasi.

Gelang struktur lif beton bata: Untuk gelung struktur bata belum selesai, pengguna boleh diperlukan untuk membuat bulatan cahaya pada tinggi tertentu, diatur pada tiga sisi, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan tebal sepatutnya sama dengan dinding. Cahaya cincin bawah adalah -mm jauh dari bawah lubang, dan cahaya cincin yang lebih tinggi adalah -mm jauh dari permukaan bawah bumbung shaft. Bingkai lengkap dengan lengkap struktur batu bata yang kuat boleh dilengkapi dengan kayu besi pada kedudukan bingkai sokongan keretapi panduan yang tetap. Posisi dan saiz kayu bata disediakan oleh lif, dan pengguna bertanggungjawab untuk menyediakan bahan-bahan dan pembangunan. Jika struktur benteng dibuat dari batu bata kosong tanpa sinar cincin, beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.

Rio BrancoHigh transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Secara khusus, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya,MadisonLift kecil dupleks rumah tangga, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.


MadisonMemuatkan mesin tipping hidraulikApa masalah di pasaran industri



Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

Tiada kelajuan ketat untuk lif kelajuan dan biasanya di China untuk mengklasifikasikan mereka seperti berikut.

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

indeks kualitiPeranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.


MadisonMemuatkan mesin tipping hidraulikApa masalah di pasaran industri



Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

kualitiPulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Lift kelajuan rendah, sering merujuk kepada lif dengan kelajuan di bawah m/s.

Gelang struktur lif beton bata: Untuk gelung struktur bata belum selesai, pengguna boleh diperlukan untuk membuat bulatan cahaya pada tinggi tertentu, diatur pada tiga sisi, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan tebal sepatutnya sama dengan dinding. Cahaya cincin bawah adalah -mm jauh dari bawah lubang, dan cahaya cincin yang lebih tinggi adalah -mm jauh dari permukaan bawah bumbung shaft. Bingkai lengkap dengan lengkap struktur batu bata yang kuat boleh dilengkapi dengan kayu besi pada kedudukan bingkai sokongan keretapi panduan yang tetap. Posisi dan saiz kayu bata disediakan oleh lif, dan pengguna bertanggungjawab untuk menyediakan bahan-bahan dan pembangunan. Jika struktur benteng dibuat dari batu bata kosong tanpa sinar cincin beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.

MadisonButang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors,MadisonLif rumah villa penglihatan kecil,MadisonPemulihan semula ketinggian tinggi automatik, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.


Hak cipta dan notis:
1. MadisonMemuatkan mesin tipping hidraulikApa masalah di pasaran industri yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat MadisonMemuatkan mesin tipping hidraulikApa masalah di pasaran industri, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan MadisonMemuatkan mesin tipping hidraulikApa masalah di pasaran industri adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian MadisonMemuatkan mesin tipping hidraulikApa masalah di pasaran industri mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Madisonmengesyorkanberita
MadisonBerita terkini